Klubmodul henter siden
Klubtur til Haslev Idrætsefterskole - aflyst
Tilmeldingsfrist er overskredet
Vi har desværre måttet aflyse pga. Covid-19. Vi håber at kunne udbyde turen igen senere på sæsonen.

Igen i år tager hele Team Køge Volley på weekendtur til Haslev Idrætsefterskole - HIS. Turen er for alle klubbens hold. Det er en rigtig god mulighed for at spille noget volley og få lært hinanden rigtig godt at kende på holdene og på tværs af holdene.

For at turen kan gennemføres har vi brug for nogle forældre, der deltager. Forældre deltager til halv pris.

Programmet ser således ud:
Afgang:
fredag den 2. oktober kl. 16.30 fra Asgård Skole.

Ved ankomsten til Haslev vil der blive serveret frugt og saftevand.

Program fredag:
  • Fælles opvarmningslege
  • Træning på de forskellige hold
  • Fælles turnering på tværs af holdene
  • Aftensmad
  • Aftenhygge
  • Aftenkage og godnat

Lørdag d. 3. oktober:
Morgenmad
Afhentning mellem 8.30 og 9.00
Hjemkomst:
Ca. 9.30 ved Asgård Skole.

Tilmelding og betaling:
200 kr. pr. spiller og 100 kr. pr. forældre, som betales via hjemmesiden.
Der modtages ikke kontant betaling, med mindre særlige forudsætninger forhindrer tilmelding via klubmodul.

Praktisk:
Vi har brug for forældre til at køre til og fra Haslev og også gerne til overnatning. Desuden forældre, der kan være sammen med de mindste kidsspillere.

Mad:
Vi får frugt, aftensmad og aftenkage om fredagen, samt morgenmad lørdag.
Vi opfordrer til, at spillerne IKKE har lommepenge med.

Overnatning:
Vi sover i en fløj på efterskolen. Bliver vi over 40 skal nogle sove på luftmadrasser.
Ved tilmelding skal I angive om I ønsker at overnatte. Vi vil dog opfordre vores yngre medlemmer til at tage overnatningen med, da det er en ekstra sjov oplevelse

Medbring:
Træningstøj til både indendørs- og udendørs brug, toiletartikler, spillesko, knæbeskyttere, drikkedunk, sportstape, sovepose, hovedpude, sygesikringskort, evt. medicin.

Adresse:
Haslev Idrætsefterskole, Bregentvedvej 10, 4690 Haslev